با خدمات با کیفیت و منحصر به فرد استودیو یاسی آشنا شوید

نیاز به زیبایی و زیباتر دیده شدن، دغدغه انسان‌های امروزی در تمام دنیاست و برای مراجعین یک کلینیک زیبایی و درمانی بسیار اهمیت دارد که این خدمات را به بهترین نحو ممکن و با بهترین کیفیت دریافت کنند. خدماتی که در استودیو یاسی به افراد ارائه می‌گردد شامل خدماتی است که امروزه به دلیل زندگی مدرن و به تبع آن نیازهای جدیدی که در افراد شکل گرفته است، انجام می‌شود.

استودیو یاسی همیشه در تلاش بوده است که کار‌های با کیفیت و قیمت رقابتی را برای همه افراد در اختیار بگذارد تا رضایت کافی را از خدمات و درمان داشته باشند. همانطور که گفته شد تمایل به زیبایی در بانوان بیشتر دیده می‌شود، خدماتی مانند کاشت مو، تقویت موهای سر، لیزر موهای زائد بدن، تزریق بوتاکس و فیلر از مواردی هستند که بیشترین محبوبیت را در بین خانوم‌ها دارند، استودیو یاسی انتخابی مناسب است که می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

1. لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است که از لیزر قدرتمند یا نور پالسی شدید (IPL) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود، همچنین یک روش زیبایی محبوب در بین خانم‌ها است و می‌توان از آن برای هدف قرار دادن موهای ناخواسته در چندین نواحی بدن استفاده کرد که برخلاف روش‌های دیگر حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، اصلاح و وکس کردن، لیزر یک روش درمانی خاص برای رفع موهای زائد به مدت طولانی می‌باشد که حجم موهای زائد، در جلسات اول کاهش پیدا می‌کند و نازک شده و در نهایت از بین می‌رود، لیزر برای مدت زمان زیادی خیال شما را از رشد مجدد موهای زائد راحت می‌کند.

لیزر‌های زائد در برادفورد با دستگاه‌های جدید و روش مدرن انجام می‌شود که خیال شما را از بابت هزینه و کیفیت کار آسوده خاطر می‌سازد‌. به طور کلی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های جدید امکان لیزر برای افرادی که موی روشنی دارند نیز مهیا شده است، اما جلسات لیزر این افراد بیشتر از افرادی است که موهای تیره و پوست روشنی دارند، زیرا هیچ رنگدانه کافی برای لیزر وجود ندارد که به طور موثری مورد هدف قرار گیرد.

لیزر موهای زائد

difference between electrolysis and laser

2. اسپری برنزه کننده

برنزه کردن یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تغییر رنگ پوست است. این کار به شیوه‌های گوناگونی مثل آفتاب گرفتن در ساحل و استفاده از اسپری برنزه کننده صورت می‌گیرد. به یاد داشته باشید که هرکس با رنگ پوست خاص خود به دنیا آمده است یعنی، پوست برخی از افراد سفید،‌ برخی گندمی و برخی تیره می‌باشد. هرکدام از انواع رنگ پوست زیبایی خاص خود را دارند و هیچ‌کدام برتر یا زیباتر از دیگری نیستند.

spray tan bradford

با این‌ حال،‌ افراد زیادی تمایل به تغییر رنگ طبیعی پوست خود دارند که اسپری برنزه کننده نسبت به آفتاب‌ گرفتن روشی جدید‌ محسوب می‌شود. روش زیبایی اسپری برنزه در برادفورد کانادا به این صورت است که ماده موجود در اسپری برنزه کننده را بر روی بدن شما اسپری می‌شود، اما باید بدانید که این اسپری دارای رنگ نیست و به بیان دیگر شما با اسپری کردن برنزه کننده بر روی پوست خود،‌ آن را رنگ نمی‌کنید بلکه در واقع اساس کار اسپری برنزه کننده واکنش شیمیایی درون سطح پوست است.

اسپری برنزه کننده بردفورد

3. ماساژ درمانی

ماساژ درمانی در برادفورد به صورت مالش و اعمال فشار بر ساختار ماهیچه‌ای و بافت‌های نرم بدن انسان از جمله ماهیچه، بافت ارتباطی، تاندون‌ها و رباط‌ها به کار گرفته می‌شود و به عنوان وسیله‌ای برای درمان بیماری‌های جسمی و روحی به کار می‌رود. بیشتر تکنیک‌های ماساژ درمانی شبیه به یکدیگر بوده ولی در عمل، تاثیرات مختلفی بر شرایط کلی بدن و بهبود عملکردی قسمتی خاص از بدن انسان را شامل می‌شود.

Introducing 10 of Summer 2024’s Hairstyle Trends

به معنی دیگر، در انواع مختلف ماساژ شدت فشار اعمال شده بر روی عضلات متفاوت بوده و ممکن است عملکرد در سبکی از ماساژ درمانی با فشار کم و در سبک دیگری از ماساژ درمانی با فشار بیشتری اعمال گردد. ماساژ در درمان بسیاری از مشکلات موجود در بدن کمک می‌کند از جمله؛ به تنظیم هورمون‌ها و می‌تواند از آسیب‌های زیادی که به بدن وارد می‌شود جلوگیری کند.

ماساژ درمانی

4. ناخن

امروزه توجه به زیبایی دست و ناخن در بین خانم‌ها در اولویت قراردارد، زیرا آنچه که باعث زیبا دیده شدن دست‌های یک خانم می‌شود ناخن های بلند، سالم و زیبا است و داشتن ناخن‌های زیبا علاوه بر زیبایی بخشیدن به دست‌ها باعث می‌شود که اکسسوری‌های دست مثل انگشتر یا دستبند بسیار با شکوه‌تر و با جلوه بیشتری دیده شود، به همین دلیل از زمان‌های بسیار قدیم آرایش دادن ناخن و دست‌ها با رنگ‌های طبیعی مورد توجه قرار داشته است.

زیبایی بخشیدن به ناخن‌ها فقط یک بخشی از این ماجراست و بخش دیگر آن کمک به ناخن‌های ضعیف و پوشاندن ظاهر شکننده آن‌ها است. در واقع کاشت ناخن‌ها یکی از روش‌های زیبا کردن ناخن به حساب می‌آید که علاوه بر اینکه در زیبایی و دیزاین ناخن مؤثر است، به ناخن‌های ناسالم و بدفرم نیز شکل می‌دهد. یکی از خدماتی پر طرفدار در استودیو یاسی که در برادفورد ارائه می‌شود، کاشت و طراحی ناخن است که به دلیل زیبایی که دارد در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد.

nails bradford ontario

5. ابرو و مژه

زیبایی مژه و ابرو به طیف وسیعی از تکنیک‌ها و روش‌ها برای زیباتر کردن و حالت دادن به مژه و ابروها انجام می‌شود. چشم یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیبایی چهره هر فرد است و چشمان زیبا بدون شک نیاز به مژه‌هایی بلند، ابرو پرپشت و ردیف دارند. خدماتی که در برادفورد کانادا برای زیبایی ابرو و مژه انجام می‌شود با توجه با سایر خدمات، کیفیت رقابتی‌تری دارد، زیرا این خدمات با استفاده از تکنیک‌ و روش‌های جدید انجام می‌شود و زیبایی کامل را با خیالی راحت به صورت شما می‌بخشد‌.

خدمات ابرو و مژه بردفورد

6. اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یک راه‌کار پرطرفدار برای از بین بردن کم‌پشتی مژه در بین خانم‌ها محسوب می‌شود که  مهمترین مزیت این تکنیک، شباهت زیاد آن به مژه‌های طبیعی و عدم ایجاد حس سنگینی روی چشم‌ها است. اگر شما هم به دنبال راه‌حل موقتی برای پرپشت دیده شدن مژه‌های خود هستید، اکستنشن مژه در برادفور کانادا به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای فوق‌العاده‌ داشته باشید.

در این خدمات، اکستنشن مژه تاراهای ساخته شده‌ای است که از ترکیبات مصنوعی از جنس مو بوده و با اضافه شدن به لایه‌های مژه طبیعی، فرم و مدل چشم‌ را تغییر می‌دهد. این تارموهای مصنوعی باید رنگی نزدیک به رنگ مژه‌های هر فرد را داشته باشد تا طبیعی‌تر جلوه کنند. همچنین نتیجه‌ای که شما با اکستنشن مژه مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر و مدت طولانی تری بر مژه‌های شما بدون تغییر باقی می‌ماند.

7. کراتین مو

هدف از کراتینه کردن موها، بازسازی یا بازیابی ناحیه‌های آسیب دیده مو با ماده‌ای است که مو از آن ماده ساخته می‌شود. کراتین پروتئین اساسی موجود در مو است که باعث درخشش و صافی دائمی مو می‌شود و اگر موی فر با وز دارید کراتین موجود در موهایتان کافی نیست و عدم وجود کراتین سبب وز شدن مو می‌شود. کراتین کردن مو یکی از روش های مناسب برای صاف کردن موهای فر و وز و جایگزین اتوکشی مو است.

کراتین در سیستم بدن انسانج، در موها، پوست و ناخن موجود است و برخی از انواع کراتین فعالیت‌های حیاتی سلول‌ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می‌نمایند. قیمت کراتینه کردن مو‌ها بیشتر به سالن آرایشگاهی که مراجعه می‌کنید بستگی دارد، انجام خدمات کراتین مو در برادفور کانادا به شما کمک می‌کند تا بهترین کیفیت کار را با بهترین قیمت ممکن استفاده کنید.

کراتین مو بردفورد

8. بوتاکس مو

افراد زیادی در فصل‌های مختلف سال دارای موهای خشک و شکننده هستند که حالت‌پذیری خوبی در موهای خود ندارند و این وضعیت زمانی آزاردهنده‌تر می‌شود که شما دائما از سشوار، اتوی مو، براشینگ، رنگ یا مواد دکلره استفاده کنید. در این مواقع به روشی برای رسیدگی مو نیاز دارید تا علاوه بر رفع آسیب‌دیدگی‌های آن به حالت‌پذیری، براقیت و نرم شدن موهای سرتان کمک کند. بوتاکس مو یک روش مراقبت از موی سر است که به واسطه آن می‌توان تارهای آسیب‌دیده پس از رنگ، دکلره، استفاده از سشوار و براشینگ را احیا کرد.

همچنین این روش درمانی به شفافیت و لخت شدن موی سر شما کمک می‌کند. باید به این نکته توجه کنید که در بوتاکس مو از ماده‌ی بوتولینوم که ماده‌ی اصلی بوتاکس است استفاده نمی‌شود بلکه در این فرآیند انواع آنتی‌اکسیدان‌ها، روغن‌های آبرسان و نرم‌کننده و مواد ترمیم‌کننده و تقویت‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند تا مشکلاتی همچون وز مو، مو خوره و دیگر مشکلات و آسیب‌های مربوط به مو را درمان کنند که بهترین روش بوتاکس مو برای شما عزیزان در استودیو یاسی در برادفورد کانادا صورت می‌گیرد.

9. جوانسازی صورت و پوست

افزایش سن روی کل بدن انسان اثر می‌گذارد اما تاثیراتی که روی پوست صورت دارد خیلی بیشتر حس می‌شود، همچنین اولین جایی که اثرات پیری روی آن حس می‌شود پیشانی و ایجاد چروک روی این قسمت از صورت است و جوانسازی پوست گزینه‌ای است که دیر یا زود باید به سراغش بروید. هدف از جوانسازی پوست، استفاده از روشهای است که می‌تواند پوستی که دچار آسیب دیدگی و چین و چروک شده است به پوستی صاف و بی نقص تبدیل کند. همچنین از بروز خطوط و چین و چروک‌های جدید نیز جلوگیری به عمل می‌آورد.

استفاده از تکنیک‌های جوانسازی پوست باعث افزایش کلاژن سازی و لایه ‌برداری پوست خواهد شد و همچنین جوانسازی پوست منجر به حذف سلول‌های آسیب دیده روی سطح پوست و تغییراتی در لایه‌های زیرین آن می‌شود. برای جوانسازی پوست لازم نیست به سراغ جراحی‌های سنگین یا روش‌های پرهزینه و خطرناک بروید. جوانسازی پوست صورت و بدن از طریق ایجاد چند تغییر کوچک در سبک زندگی و انجام اقدامات ساده و کم هزینه از طریق استودیو یاسی در برادفورد کانادا انجام است و مهم‌ترین مزیت این روش‌ها، طبیعی و بی‌خطر بودن آن است.

electrolysis vs laser hair removal

10. اپیلاسیون و نخ زنی

از آنجایی که صورت ما بیشترین ارتباط را با دنیای بیرون دارد و همیشه در معرض دید است، اصلاح مو صورت و رها شدن از شر موهای زائد و ناخواسته‌ی آن برای رسیدن به این هدف از اهمیت بیشتری برخوردار است. نخ یک تکنیک ساده و یک ابزار کاربردی است که از قرن‌ها پیش وجود داشته و در جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه بسیار محبوب بوده است. اساسا این روش با استفاده از یک نخ پیچ خورده به آرامی مو را از فولیکول (ریشه مو) بیرون می‌کشد برخی از افراد به دلیل تاب خوردن نخ در هنگام اصلاح اطراف ابرو، نخ را گزینه خوبی نمی‌دانند، اما باید بدانند که برای اصلاح صحیح و بدون درد ابرو باید پوست را بکشند.

شما برای انجام این کار می‌توانید از خدمات اپیلاسیون برادفورد کانادا استفاده کنید. برای افرادی که پوست‌شان به قدری حساس و نازک است که مویرگ‌های ظریف زیر پوست را می‌توان مشاهده کرد، بند زدن پیشنهاد بهتری است تا از پارگی و آسیب مویرگ‌ها جلوگیری شود. همچنین بند به علت ظرافتی که در مدل کارکرد خود دارد می‌تواند به راحتی در جاهای باریک و سطح‌های کوچک پوست قرار بگیرد و حتی موهای بسیار کوتاهی که وکس و اپیلاسیون نمی‌توانند آن‌ها را از پوست جدا کنند، بیرون بکشد.

Threading Threading is a hair removal method that originated in India and Central Asia. It involves using a thin cotton or polyester thread to remove hair from the root. The thread is twisted into a loop and then rolled over the skin, catching and pulling the hair. Threading is often used to remove unwanted facial hair, such as eyebrows, upper lip hair, and chin hair. It can also remove hair from other body parts, such as the bikini line, underarms, and legs.

11. آرایش دائمی

آرایش دائم یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های آرايشی است که امروزه در بین بانوان محبوب شده است و به صورت تخصصی در استودیو یاسی مورد توجه قرار گرفته شده است. آرايش دائم تکنیکی است که از تاتو یا همان رنگدانه دائمی درم برای رفع نواقص صورت یا افزایش زیبایی چهره استفاده می‌کنند. آرایش دائم و نیمه دائم در دسته محبوب ترین تکنیک‌های آرایشی قرار دارند زیرا نیاز شما به مداد ابرو، خط لب، رژلب، خط چشم و وسایل آرايش این چنینی را برای همیشه برطرف می‌کند.

بانوانی زیادی تمایل به انجام رژ لب دائم، تاتو ابرو، تاتو خط چشم و غیره دارند که افزایش متقاضیان منجر به افزایش رقابت بین متخصصان زیبایی شده است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. برای مثال، بسیاری از بانوان کشیدن خط چشم را امری دشوار می‌بینند و ترجیح می‌دهند برای همیشه یک خط چشم زیبا داشته باشند، در چنین مواقعی استفاده از یک تکنیک دائم بسیار مناسب است. با انجام تاتو خط چشم دائمی می‌توانید از زیبایی خیره کننده چشم‌های‌تان برای همیشه بهره مند شوید.

7 step skincare routine night

12. آرایش معمولی

میکاپ در لغت به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش عادی صورت می‌باشد که برخلاف گریم که از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می‌کند، این کار را تنها با رنگ‌ها انجام می‌دهد، در واقع میکاپ روی فرم‌ها تاکید نمی‌کند و بیشتر به چهره شما رنگ خواهد داد. ممکن است گاهی از ظاهر رنگی آرایش خود خسته بشوید و به سراغ یک آرایش ساده‌تر بروید و یا امکان دارد آرایشی که همیشه انجام می‌دهید، برای موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید مناسب نباشد.

خدمات آرایشی برادفورد در کانادا می‌تواند تنوع مختلفی در آرایش صورت شما ایجاد کنند که مناسب برای موقعیت‌‌های مختلف زندگی روزمره شما می‌شود‌. برای مثال، میکاپ هنری نوعی خدمات میکاپ است که با استفاده از رنگ‌ها و الگوها، برجستگی‌های در صورت ایجاد می‌کند که این میکاپ در مراسم‌های خاص مانند تئاتر، فیلم و تصویر سازی استفاده می‌شود.

13. تونر

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند. تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند و این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند.

استودیو یاسی خدمات ویژه‌ای در زمینه تونر پوستی در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می‌دهد. خدمات تونر خوب با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند. هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است و موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند خدمات تونر مناسب خواهد بود.

disadvantages of waxing underarms

14. کوتاه کردن مو

موها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره‌ی افراد ایفا می‌‌کنند و با توجه به اینکه بلند یا کوتاه باشند، بر اساس فرم هر صورت می‌‌توانند تاثیر خاص خود را بگذارند. بسیاری از افراد به مو‌های بلند علاقه ندارند و اصلاً فرم صورت آن‌ها با موهای بلند سازگاری ندارد و در این موقعیت به دنبال کوتاه کردن موهای بلند هستند. اگر جزو آن دسته از افراد می‌باشید که نسبت به مو‌های بلند حساسیت دارید و دوست ندارید که هیچ وقت موهای شما بلند باشد، می‌‌توانید از خدمات استودیو یاسی استفاده‌ کنید.

15. کوتاه کردن موی کودک

کوتاهی مو کودک یکی از دغدغه‌های همیشگی والدین به خصوص اگر والدین تجربه ای در این زمینه نداشته و در حال بزرگ کردن اولین فرزند خود باشند، کار را دشوار می‌کند. در صورتی که موهای نوزاد شما بلند و پرپشت است، می‌توانید از خدمات استودیو یاسی در برادفورد کانادا استفاده کنید تا تجربه مناسب برای خود و فرزندانتان رقم بزنید‌.

Hair removal

16. هایلایت مو

هایلایت مو، تعریفی کلی از مجموعه روش‌های افکت سازی مو است که به زیرشاخه‌های بسیاری تقسیم شده و با توجه به مدل انتخابی، معمولا به دو صورت کلاهی یا فویلی اجرا می‌شود. سال‌های اخیر، هایلایت یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ مو شناخته شده و فرقی نمی‌کند تابستان است یا زمستان، موهای تیره‌ای دارید یا روشن، هایلایت‌ها همیشه شگفتی فوق‌العاده‌ای برایتان در آستین دارند.

انتخاب رنگ مناسب در هایلایت مو به رنگ مو و پوست شما بستگی دارد. به طور مثال، اگر موهای بلوطی یا قهوه‌ای تیره دارید، پس باید هایلایت‌های مو به رنگ مسی یا کاراملی بشوند یا اگر موهایی مشکی دارید، هایلایت باید به رنگ قهوه‌ای تیره بشوند. میزان روشن شدن مو در هایلایت بسیار مهم است زیرا روشن‌تر شدن آن بیش از 3 درجه، راه راه‌های تیره و روشن بین موها ایجاد کرده و از طبیعی بودن رنگ مو کاسته می‌شود که این فرایند را می‌توانید با خیال راحت در فرادفورد کانادا تجربه کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

17. درمان مو

ریزش مو، یک امر طبیعی است که معمولا با افزایش سن شاهد ان خواهید بود. اما هنگامی که ریزش مو به طور ناگهانی یا بدون علت واضح اتفاق می‌افتد، ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد. در برخی موارد، ریزش مو ممکن است به دلیل یک بیماری یا شرایط زمینه ای باشد.

به طور کلی، چندین کار وجود دارد که می‌توانید برای کاهش یا توقف ریزش مو انجام دهید، اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید، مهم است که نوع ریزش مو را شناسایی کنید که خدمات استودیو یاسی به شما در متوقف کردن این امر کمک می‌کند. هنگامی که ریزش مو موقتی است، اغلب نیازی به درمان نیست و موها ممکن است خود به خود دوباره رشد کنند، اما در موارد دیگر، ممکن است برای کاهش سرعت ریزش مو به خدمات درمان ریزش مو نیاز باشد، در موارد خاص درمان ریزش مو به موهای نازک اجازه رشد مجدد را خواهد داد.

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ استودیو یاسی با شما کاربران گرامی همراه بودیم و سعی کردیم درباره دهیم. اگر شما هم به دنبال زیبایی خود هستید، استدیو یاسی واقع در برادفورد کانادا در تلاش است که بهترین خدمات را به مراجع کنندگان خود با بهترین کیفیت و هزینه مقرون‌ به صرفه و رقابتی ارائه دهد. استودیو یاسی با توجه به نیاز مشتریان خود خدماتی را اجرایی می‌کند که با توجه به دیگر استودیو‌ها رقابتی‌تر و جذاب‌تر است.

سوالات متداول

یکی از مزایای استفاده از این خدمات میکاپ، ظاهر زیبای خود است که با استفاده از این خدمات زیبایی می‌توان تغییرات موقتی در چهره ایجاد کرد.

رنگ‌های مورد استفاده در آرايش دائم به زیر پوست تزریق می‌شوند، به همین دلیل تمامی تکنیک‌های آرایش دائم اعم از تکنیک های تاتو ابرو و غیره دارای ماندگاری بالایی هستند. آرایش دائم دارای تکنیک‌های چون هاشور ابرو، میکرو ابرو، ساکورالیپس، تاتو خط چشم و غیره می‌باشد که تمامی متدهای زیبایی ذکر شده دارای فاکتورهای متنوعی برای تعیین قیمت هستند که استودیو یاسی قیمت رقابتی‌تری را در اختیار شما قرار داده است.

یکی از سوالات رایج افرادی که به دنبال کراتین کردن موهای خود هستند، موضوع حجم مواد مورد نیاز است که پاسخ به این سوال باتوجه به حجم و قد موهای شما می‌باشد که به طور میانگین برای موهای کوتاه 70 تا 120 میل، برای موهای متوسط 100تا 150 میل، موهای بلند 150 تا 250 میل و برای موهای خیلی بلند 250 تا 400 میل مورد نیاز است که با توجه به حجم موها این اندازه بین بازه ای که ذکر شده است قابل تغییر می‌باشد.

می‌توان گفت هرچه قدر مو‌های شما بلندتر باشد هزینه کراتینه کردن مو‌های شما بالاتر می‌رود، چرا که کراتینه کردن مو‌های شما وقت بیش‌تری را صرف می‌کند و همچنین مواد کراتینه برای مو‌های شما بیشتر خواهد بود. علاوه بر بلندی اگر مو‌های شما ضخیم و پرپشت باشد نیز همین مسئله راجع به شما هم صدق می‌کند به این صورت که هرچه قدر مو‌های شما پرپشت باشد قیمت کراتینه موی شما بالاتر می‌شود.

spray tan bradford

نیاز به زیبایی و زیباتر دیده شدن، دغدغه انسان‌های امروزی در تمام دنیاست و برای مراجعین یک کلینیک زیبایی و درمانی بسیار اهمیت دارد که این خدمات را به بهترین نحو ممکن و با بهترین کیفیت دریافت کنند. خدماتی که در استودیو یاسی به افراد ارائه می‌گردد شامل خدماتی است که امروزه به دلیل زندگی مدرن و به تبع آن نیازهای جدیدی که در افراد شکل گرفته است، انجام می‌شود.

استودیو یاسی همیشه در تلاش بوده است که کار‌های با کیفیت و قیمت رقابتی را برای همه افراد در اختیار بگذارد تا رضایت کافی را از خدمات و درمان داشته باشند. همانطور که گفته شد تمایل به زیبایی در بانوان بیشتر دیده می‌شود، خدماتی مانند کاشت مو، تقویت موهای سر، لیزر موهای زائد بدن، تزریق بوتاکس و فیلر از مواردی هستند که بیشترین محبوبیت را در بین خانوم‌ها دارند، استودیو یاسی انتخابی مناسب است که می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

1. لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است که از لیزر قدرتمند یا نور پالسی شدید (IPL) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود، همچنین یک روش زیبایی محبوب در بین خانم‌ها است و می‌توان از آن برای هدف قرار دادن موهای ناخواسته در چندین نواحی بدن استفاده کرد که برخلاف روش‌های دیگر حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون، اصلاح و وکس کردن، لیزر یک روش درمانی خاص برای رفع موهای زائد به مدت طولانی می‌باشد که حجم موهای زائد، در جلسات اول کاهش پیدا می‌کند و نازک شده و در نهایت از بین می‌رود، لیزر برای مدت زمان زیادی خیال شما را از رشد مجدد موهای زائد راحت می‌کند.

لیزر‌های زائد در برادفورد با دستگاه‌های جدید و روش مدرن انجام می‌شود که خیال شما را از بابت هزینه و کیفیت کار آسوده خاطر می‌سازد‌. به طور کلی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های جدید امکان لیزر برای افرادی که موی روشنی دارند نیز مهیا شده است، اما جلسات لیزر این افراد بیشتر از افرادی است که موهای تیره و پوست روشنی دارند، زیرا هیچ رنگدانه کافی برای لیزر وجود ندارد که به طور موثری مورد هدف قرار گیرد.

لیزر موهای زائد

difference between electrolysis and laser

2. اسپری برنزه کننده

برنزه کردن یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تغییر رنگ پوست است. این کار به شیوه‌های گوناگونی مثل آفتاب گرفتن در ساحل و استفاده از اسپری برنزه کننده صورت می‌گیرد. به یاد داشته باشید که هرکس با رنگ پوست خاص خود به دنیا آمده است یعنی، پوست برخی از افراد سفید،‌ برخی گندمی و برخی تیره می‌باشد. هرکدام از انواع رنگ پوست زیبایی خاص خود را دارند و هیچ‌کدام برتر یا زیباتر از دیگری نیستند.

spray tan bradford

با این‌ حال،‌ افراد زیادی تمایل به تغییر رنگ طبیعی پوست خود دارند که اسپری برنزه کننده نسبت به آفتاب‌ گرفتن روشی جدید‌ محسوب می‌شود. روش زیبایی اسپری برنزه در برادفورد کانادا به این صورت است که ماده موجود در اسپری برنزه کننده را بر روی بدن شما اسپری می‌شود، اما باید بدانید که این اسپری دارای رنگ نیست و به بیان دیگر شما با اسپری کردن برنزه کننده بر روی پوست خود،‌ آن را رنگ نمی‌کنید بلکه در واقع اساس کار اسپری برنزه کننده واکنش شیمیایی درون سطح پوست است.

اسپری برنزه کننده بردفورد

3. ماساژ درمانی

ماساژ درمانی در برادفورد به صورت مالش و اعمال فشار بر ساختار ماهیچه‌ای و بافت‌های نرم بدن انسان از جمله ماهیچه، بافت ارتباطی، تاندون‌ها و رباط‌ها به کار گرفته می‌شود و به عنوان وسیله‌ای برای درمان بیماری‌های جسمی و روحی به کار می‌رود. بیشتر تکنیک‌های ماساژ درمانی شبیه به یکدیگر بوده ولی در عمل، تاثیرات مختلفی بر شرایط کلی بدن و بهبود عملکردی قسمتی خاص از بدن انسان را شامل می‌شود.

Introducing 10 of Summer 2024’s Hairstyle Trends

به معنی دیگر، در انواع مختلف ماساژ شدت فشار اعمال شده بر روی عضلات متفاوت بوده و ممکن است عملکرد در سبکی از ماساژ درمانی با فشار کم و در سبک دیگری از ماساژ درمانی با فشار بیشتری اعمال گردد. ماساژ در درمان بسیاری از مشکلات موجود در بدن کمک می‌کند از جمله؛ به تنظیم هورمون‌ها و می‌تواند از آسیب‌های زیادی که به بدن وارد می‌شود جلوگیری کند.

ماساژ درمانی

4. ناخن

امروزه توجه به زیبایی دست و ناخن در بین خانم‌ها در اولویت قراردارد، زیرا آنچه که باعث زیبا دیده شدن دست‌های یک خانم می‌شود ناخن های بلند، سالم و زیبا است و داشتن ناخن‌های زیبا علاوه بر زیبایی بخشیدن به دست‌ها باعث می‌شود که اکسسوری‌های دست مثل انگشتر یا دستبند بسیار با شکوه‌تر و با جلوه بیشتری دیده شود، به همین دلیل از زمان‌های بسیار قدیم آرایش دادن ناخن و دست‌ها با رنگ‌های طبیعی مورد توجه قرار داشته است.

زیبایی بخشیدن به ناخن‌ها فقط یک بخشی از این ماجراست و بخش دیگر آن کمک به ناخن‌های ضعیف و پوشاندن ظاهر شکننده آن‌ها است. در واقع کاشت ناخن‌ها یکی از روش‌های زیبا کردن ناخن به حساب می‌آید که علاوه بر اینکه در زیبایی و دیزاین ناخن مؤثر است، به ناخن‌های ناسالم و بدفرم نیز شکل می‌دهد. یکی از خدماتی پر طرفدار در استودیو یاسی که در برادفورد ارائه می‌شود، کاشت و طراحی ناخن است که به دلیل زیبایی که دارد در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد.

nails bradford ontario

5. ابرو و مژه

زیبایی مژه و ابرو به طیف وسیعی از تکنیک‌ها و روش‌ها برای زیباتر کردن و حالت دادن به مژه و ابروها انجام می‌شود. چشم یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در زیبایی چهره هر فرد است و چشمان زیبا بدون شک نیاز به مژه‌هایی بلند، ابرو پرپشت و ردیف دارند. خدماتی که در برادفورد کانادا برای زیبایی ابرو و مژه انجام می‌شود با توجه با سایر خدمات، کیفیت رقابتی‌تری دارد، زیرا این خدمات با استفاده از تکنیک‌ و روش‌های جدید انجام می‌شود و زیبایی کامل را با خیالی راحت به صورت شما می‌بخشد‌.

خدمات ابرو و مژه بردفورد

6. اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یک راه‌کار پرطرفدار برای از بین بردن کم‌پشتی مژه در بین خانم‌ها محسوب می‌شود که  مهمترین مزیت این تکنیک، شباهت زیاد آن به مژه‌های طبیعی و عدم ایجاد حس سنگینی روی چشم‌ها است. اگر شما هم به دنبال راه‌حل موقتی برای پرپشت دیده شدن مژه‌های خود هستید، اکستنشن مژه در برادفور کانادا به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای فوق‌العاده‌ داشته باشید.

در این خدمات، اکستنشن مژه تاراهای ساخته شده‌ای است که از ترکیبات مصنوعی از جنس مو بوده و با اضافه شدن به لایه‌های مژه طبیعی، فرم و مدل چشم‌ را تغییر می‌دهد. این تارموهای مصنوعی باید رنگی نزدیک به رنگ مژه‌های هر فرد را داشته باشد تا طبیعی‌تر جلوه کنند. همچنین نتیجه‌ای که شما با اکستنشن مژه مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر و مدت طولانی تری بر مژه‌های شما بدون تغییر باقی می‌ماند.

7. کراتین مو

هدف از کراتینه کردن موها، بازسازی یا بازیابی ناحیه‌های آسیب دیده مو با ماده‌ای است که مو از آن ماده ساخته می‌شود. کراتین پروتئین اساسی موجود در مو است که باعث درخشش و صافی دائمی مو می‌شود و اگر موی فر با وز دارید کراتین موجود در موهایتان کافی نیست و عدم وجود کراتین سبب وز شدن مو می‌شود. کراتین کردن مو یکی از روش های مناسب برای صاف کردن موهای فر و وز و جایگزین اتوکشی مو است.

کراتین در سیستم بدن انسانج، در موها، پوست و ناخن موجود است و برخی از انواع کراتین فعالیت‌های حیاتی سلول‌ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می‌نمایند. قیمت کراتینه کردن مو‌ها بیشتر به سالن آرایشگاهی که مراجعه می‌کنید بستگی دارد، انجام خدمات کراتین مو در برادفور کانادا به شما کمک می‌کند تا بهترین کیفیت کار را با بهترین قیمت ممکن استفاده کنید.

کراتین مو بردفورد

8. بوتاکس مو

افراد زیادی در فصل‌های مختلف سال دارای موهای خشک و شکننده هستند که حالت‌پذیری خوبی در موهای خود ندارند و این وضعیت زمانی آزاردهنده‌تر می‌شود که شما دائما از سشوار، اتوی مو، براشینگ، رنگ یا مواد دکلره استفاده کنید. در این مواقع به روشی برای رسیدگی مو نیاز دارید تا علاوه بر رفع آسیب‌دیدگی‌های آن به حالت‌پذیری، براقیت و نرم شدن موهای سرتان کمک کند. بوتاکس مو یک روش مراقبت از موی سر است که به واسطه آن می‌توان تارهای آسیب‌دیده پس از رنگ، دکلره، استفاده از سشوار و براشینگ را احیا کرد.

همچنین این روش درمانی به شفافیت و لخت شدن موی سر شما کمک می‌کند. باید به این نکته توجه کنید که در بوتاکس مو از ماده‌ی بوتولینوم که ماده‌ی اصلی بوتاکس است استفاده نمی‌شود بلکه در این فرآیند انواع آنتی‌اکسیدان‌ها، روغن‌های آبرسان و نرم‌کننده و مواد ترمیم‌کننده و تقویت‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرند تا مشکلاتی همچون وز مو، مو خوره و دیگر مشکلات و آسیب‌های مربوط به مو را درمان کنند که بهترین روش بوتاکس مو برای شما عزیزان در استودیو یاسی در برادفورد کانادا صورت می‌گیرد.

9. جوانسازی صورت و پوست

افزایش سن روی کل بدن انسان اثر می‌گذارد اما تاثیراتی که روی پوست صورت دارد خیلی بیشتر حس می‌شود، همچنین اولین جایی که اثرات پیری روی آن حس می‌شود پیشانی و ایجاد چروک روی این قسمت از صورت است و جوانسازی پوست گزینه‌ای است که دیر یا زود باید به سراغش بروید. هدف از جوانسازی پوست، استفاده از روشهای است که می‌تواند پوستی که دچار آسیب دیدگی و چین و چروک شده است به پوستی صاف و بی نقص تبدیل کند. همچنین از بروز خطوط و چین و چروک‌های جدید نیز جلوگیری به عمل می‌آورد.

استفاده از تکنیک‌های جوانسازی پوست باعث افزایش کلاژن سازی و لایه ‌برداری پوست خواهد شد و همچنین جوانسازی پوست منجر به حذف سلول‌های آسیب دیده روی سطح پوست و تغییراتی در لایه‌های زیرین آن می‌شود. برای جوانسازی پوست لازم نیست به سراغ جراحی‌های سنگین یا روش‌های پرهزینه و خطرناک بروید. جوانسازی پوست صورت و بدن از طریق ایجاد چند تغییر کوچک در سبک زندگی و انجام اقدامات ساده و کم هزینه از طریق استودیو یاسی در برادفورد کانادا انجام است و مهم‌ترین مزیت این روش‌ها، طبیعی و بی‌خطر بودن آن است.

electrolysis vs laser hair removal

10. اپیلاسیون و نخ زنی

از آنجایی که صورت ما بیشترین ارتباط را با دنیای بیرون دارد و همیشه در معرض دید است، اصلاح مو صورت و رها شدن از شر موهای زائد و ناخواسته‌ی آن برای رسیدن به این هدف از اهمیت بیشتری برخوردار است. نخ یک تکنیک ساده و یک ابزار کاربردی است که از قرن‌ها پیش وجود داشته و در جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه بسیار محبوب بوده است. اساسا این روش با استفاده از یک نخ پیچ خورده به آرامی مو را از فولیکول (ریشه مو) بیرون می‌کشد برخی از افراد به دلیل تاب خوردن نخ در هنگام اصلاح اطراف ابرو، نخ را گزینه خوبی نمی‌دانند، اما باید بدانند که برای اصلاح صحیح و بدون درد ابرو باید پوست را بکشند.

شما برای انجام این کار می‌توانید از خدمات اپیلاسیون برادفورد کانادا استفاده کنید. برای افرادی که پوست‌شان به قدری حساس و نازک است که مویرگ‌های ظریف زیر پوست را می‌توان مشاهده کرد، بند زدن پیشنهاد بهتری است تا از پارگی و آسیب مویرگ‌ها جلوگیری شود. همچنین بند به علت ظرافتی که در مدل کارکرد خود دارد می‌تواند به راحتی در جاهای باریک و سطح‌های کوچک پوست قرار بگیرد و حتی موهای بسیار کوتاهی که وکس و اپیلاسیون نمی‌توانند آن‌ها را از پوست جدا کنند، بیرون بکشد.

Threading Threading is a hair removal method that originated in India and Central Asia. It involves using a thin cotton or polyester thread to remove hair from the root. The thread is twisted into a loop and then rolled over the skin, catching and pulling the hair. Threading is often used to remove unwanted facial hair, such as eyebrows, upper lip hair, and chin hair. It can also remove hair from other body parts, such as the bikini line, underarms, and legs.

11. آرایش دائمی

آرایش دائم یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های آرايشی است که امروزه در بین بانوان محبوب شده است و به صورت تخصصی در استودیو یاسی مورد توجه قرار گرفته شده است. آرايش دائم تکنیکی است که از تاتو یا همان رنگدانه دائمی درم برای رفع نواقص صورت یا افزایش زیبایی چهره استفاده می‌کنند. آرایش دائم و نیمه دائم در دسته محبوب ترین تکنیک‌های آرایشی قرار دارند زیرا نیاز شما به مداد ابرو، خط لب، رژلب، خط چشم و وسایل آرايش این چنینی را برای همیشه برطرف می‌کند.

بانوانی زیادی تمایل به انجام رژ لب دائم، تاتو ابرو، تاتو خط چشم و غیره دارند که افزایش متقاضیان منجر به افزایش رقابت بین متخصصان زیبایی شده است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. برای مثال، بسیاری از بانوان کشیدن خط چشم را امری دشوار می‌بینند و ترجیح می‌دهند برای همیشه یک خط چشم زیبا داشته باشند، در چنین مواقعی استفاده از یک تکنیک دائم بسیار مناسب است. با انجام تاتو خط چشم دائمی می‌توانید از زیبایی خیره کننده چشم‌های‌تان برای همیشه بهره مند شوید.

7 step skincare routine night

12. آرایش معمولی

میکاپ در لغت به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش عادی صورت می‌باشد که برخلاف گریم که از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می‌کند، این کار را تنها با رنگ‌ها انجام می‌دهد، در واقع میکاپ روی فرم‌ها تاکید نمی‌کند و بیشتر به چهره شما رنگ خواهد داد. ممکن است گاهی از ظاهر رنگی آرایش خود خسته بشوید و به سراغ یک آرایش ساده‌تر بروید و یا امکان دارد آرایشی که همیشه انجام می‌دهید، برای موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید مناسب نباشد.

خدمات آرایشی برادفورد در کانادا می‌تواند تنوع مختلفی در آرایش صورت شما ایجاد کنند که مناسب برای موقعیت‌‌های مختلف زندگی روزمره شما می‌شود‌. برای مثال، میکاپ هنری نوعی خدمات میکاپ است که با استفاده از رنگ‌ها و الگوها، برجستگی‌های در صورت ایجاد می‌کند که این میکاپ در مراسم‌های خاص مانند تئاتر، فیلم و تصویر سازی استفاده می‌شود.

13. تونر

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند. تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند و این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند.

استودیو یاسی خدمات ویژه‌ای در زمینه تونر پوستی در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می‌دهد. خدمات تونر خوب با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند. هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است و موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند خدمات تونر مناسب خواهد بود.

disadvantages of waxing underarms

14. کوتاه کردن مو

موها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره‌ی افراد ایفا می‌‌کنند و با توجه به اینکه بلند یا کوتاه باشند، بر اساس فرم هر صورت می‌‌توانند تاثیر خاص خود را بگذارند. بسیاری از افراد به مو‌های بلند علاقه ندارند و اصلاً فرم صورت آن‌ها با موهای بلند سازگاری ندارد و در این موقعیت به دنبال کوتاه کردن موهای بلند هستند. اگر جزو آن دسته از افراد می‌باشید که نسبت به مو‌های بلند حساسیت دارید و دوست ندارید که هیچ وقت موهای شما بلند باشد، می‌‌توانید از خدمات استودیو یاسی استفاده‌ کنید.

15. کوتاه کردن موی کودک

کوتاهی مو کودک یکی از دغدغه‌های همیشگی والدین به خصوص اگر والدین تجربه ای در این زمینه نداشته و در حال بزرگ کردن اولین فرزند خود باشند، کار را دشوار می‌کند. در صورتی که موهای نوزاد شما بلند و پرپشت است، می‌توانید از خدمات استودیو یاسی در برادفورد کانادا استفاده کنید تا تجربه مناسب برای خود و فرزندانتان رقم بزنید‌.

Hair removal

16. هایلایت مو

هایلایت مو، تعریفی کلی از مجموعه روش‌های افکت سازی مو است که به زیرشاخه‌های بسیاری تقسیم شده و با توجه به مدل انتخابی، معمولا به دو صورت کلاهی یا فویلی اجرا می‌شود. سال‌های اخیر، هایلایت یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ مو شناخته شده و فرقی نمی‌کند تابستان است یا زمستان، موهای تیره‌ای دارید یا روشن، هایلایت‌ها همیشه شگفتی فوق‌العاده‌ای برایتان در آستین دارند.

انتخاب رنگ مناسب در هایلایت مو به رنگ مو و پوست شما بستگی دارد. به طور مثال، اگر موهای بلوطی یا قهوه‌ای تیره دارید، پس باید هایلایت‌های مو به رنگ مسی یا کاراملی بشوند یا اگر موهایی مشکی دارید، هایلایت باید به رنگ قهوه‌ای تیره بشوند. میزان روشن شدن مو در هایلایت بسیار مهم است زیرا روشن‌تر شدن آن بیش از 3 درجه، راه راه‌های تیره و روشن بین موها ایجاد کرده و از طبیعی بودن رنگ مو کاسته می‌شود که این فرایند را می‌توانید با خیال راحت در فرادفورد کانادا تجربه کنید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

17. درمان مو

ریزش مو، یک امر طبیعی است که معمولا با افزایش سن شاهد ان خواهید بود. اما هنگامی که ریزش مو به طور ناگهانی یا بدون علت واضح اتفاق می‌افتد، ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد. در برخی موارد، ریزش مو ممکن است به دلیل یک بیماری یا شرایط زمینه ای باشد.

به طور کلی، چندین کار وجود دارد که می‌توانید برای کاهش یا توقف ریزش مو انجام دهید، اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه کاری انجام دهید، مهم است که نوع ریزش مو را شناسایی کنید که خدمات استودیو یاسی به شما در متوقف کردن این امر کمک می‌کند. هنگامی که ریزش مو موقتی است، اغلب نیازی به درمان نیست و موها ممکن است خود به خود دوباره رشد کنند، اما در موارد دیگر، ممکن است برای کاهش سرعت ریزش مو به خدمات درمان ریزش مو نیاز باشد، در موارد خاص درمان ریزش مو به موهای نازک اجازه رشد مجدد را خواهد داد.

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ استودیو یاسی با شما کاربران گرامی همراه بودیم و سعی کردیم درباره دهیم. اگر شما هم به دنبال زیبایی خود هستید، استدیو یاسی واقع در برادفورد کانادا در تلاش است که بهترین خدمات را به مراجع کنندگان خود با بهترین کیفیت و هزینه مقرون‌ به صرفه و رقابتی ارائه دهد. استودیو یاسی با توجه به نیاز مشتریان خود خدماتی را اجرایی می‌کند که با توجه به دیگر استودیو‌ها رقابتی‌تر و جذاب‌تر است.

سوالات متداول

یکی از مزایای استفاده از این خدمات میکاپ، ظاهر زیبای خود است که با استفاده از این خدمات زیبایی می‌توان تغییرات موقتی در چهره ایجاد کرد.

رنگ‌های مورد استفاده در آرايش دائم به زیر پوست تزریق می‌شوند، به همین دلیل تمامی تکنیک‌های آرایش دائم اعم از تکنیک های تاتو ابرو و غیره دارای ماندگاری بالایی هستند. آرایش دائم دارای تکنیک‌های چون هاشور ابرو، میکرو ابرو، ساکورالیپس، تاتو خط چشم و غیره می‌باشد که تمامی متدهای زیبایی ذکر شده دارای فاکتورهای متنوعی برای تعیین قیمت هستند که استودیو یاسی قیمت رقابتی‌تری را در اختیار شما قرار داده است.

یکی از سوالات رایج افرادی که به دنبال کراتین کردن موهای خود هستند، موضوع حجم مواد مورد نیاز است که پاسخ به این سوال باتوجه به حجم و قد موهای شما می‌باشد که به طور میانگین برای موهای کوتاه 70 تا 120 میل، برای موهای متوسط 100تا 150 میل، موهای بلند 150 تا 250 میل و برای موهای خیلی بلند 250 تا 400 میل مورد نیاز است که با توجه به حجم موها این اندازه بین بازه ای که ذکر شده است قابل تغییر می‌باشد.

می‌توان گفت هرچه قدر مو‌های شما بلندتر باشد هزینه کراتینه کردن مو‌های شما بالاتر می‌رود، چرا که کراتینه کردن مو‌های شما وقت بیش‌تری را صرف می‌کند و همچنین مواد کراتینه برای مو‌های شما بیشتر خواهد بود. علاوه بر بلندی اگر مو‌های شما ضخیم و پرپشت باشد نیز همین مسئله راجع به شما هم صدق می‌کند به این صورت که هرچه قدر مو‌های شما پرپشت باشد قیمت کراتینه موی شما بالاتر می‌شود.

spray tan bradford